Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Mat-rix

Lajvare i linköping!

Recommended Posts

Guest

Linköping är den SÄMSTA staden i HELA Sverige för lajvare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :(:(

Guest

Jo... två småtjejer lånade latexalvöron och smycken av mig och lämnade inte tillbaka dem :(

Överhuvudtaget är många lajvare i Linköping med i Dragon´s Den. Vi har en massa grejor, pavlijonger, tält, vapen, lajvkläder och annat som en lajvförening behöver. Tyvärr finns ingen längre i föreningen som vill driva lajvverksamheten. Är du intresserad?

Molle

Jag är skit intresserad av lajv men problemet är att jag inte vågar mig dit (dvs Dragon´s Den) är rätt så blyg :P. Är det okej för alla att komma ner o kolla vad ni pysslar med där? och vart ligger det kommer inte ihåg från en beskrivning jag fick en gång i tiden :P

Finns det någon webadress till Dragon´s Den?

Guest

Vore så trevligt att komma ikontakt med några av er som huserar kring linköping

Guest

Tyvärr har Dragon´s Dens lajvverksamhet legat på is under ett par år. Medlemmarna åker på många lajv och föreningen har massor av lajvutrustning, kläder, paviljoner och annat junk, men vi har tyvärr ingen organiserad lajvverksamhet längre. Egentligen behövs det att några entusiaster tar tag i det igen. Pengar finns eftersom Dragon´s Den är en skitrik förening. Intresserade kan höra av sig till mig...

Molle

070-716 24 29

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...