Jump to content
Sign in to follow this  
Sasch

Vilka konvent finns i Sverige idag?

Recommended Posts

Listan uppdaterad! Dock kommer mittkon inte komma med förrän plats är rapporterad (Vilket inte ens verkar finnas på deras hemsida, imponerande värre...)

Nu är datum spikat för HöstBatalj 2007.

Det blir 31/8-2/9 i Jönköping

Byter höstbatalj stad med jämna mellanrum eller? :wink:

uppdaterad dock.

Listan i början på denna tråd måste uppdateras varje år, vi vill ju inte att konventsdeltagarna ska boka fel helg.

Problemet är att det måste i sådana fall finnas uppgifter för detta och många tar väldigt god tid på sig att uppdatera sina hemsidor eller meddela omvärlden... Jag kanske ska sätta upp en hemsida där ansvariga för varje konvent får ändra sina tider för varje år?

Ja, det ska jag nog göra... :) Ses på http://konvent.draktorget.se om någon månad så kommer första betatestningen ^^.

Kan inte listan sorteras i bokstavsprdning så det finns någon möjlighet att hitta i den?

Container är ganska långt ja, mer sort of rollspelskollo än rollspelskonvent, även om skillnaden är hårfin.

Kan inte listan sorteras i bokstavsprdning så det finns någon möjlighet att hitta i den?

Listan sorteras efter datum så det är lättare att få översikt över årets händelser snarare över vilka konvent som finns... annars kan man ju trycka "CTRL + F" och söka i listan ;)

container är i år 20-29 juli

Långt konvent eller har jag missat något?

Container är ett sommarkollokonvent med bad, solande och gaming i Norrahammar utanför Jönköping, på en gård. 8)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...