Gå till innehåll
Sasch

Vilka konvent finns i Sverige idag?

Recommended Posts

Håll den här tråden fri från reklam. Vill ni göra reklam för ert konvent, gör det i en separat tråd i forumet. Den här tråden är till för att meddela vilka konvent som finns i Sverige idag och för att kunna uppdatera listan i första posten och det är enklare om posterna i tråden är korta och koncisa.

//Maria - Admin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ett förslag är att rensa i listan med konvent så att bara 2010 och senare finns kvar.

Vill man verkligen ha kvar äldre konvent så kan man alltid lägga dem senare i listan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Ett förslag är att rensa i listan med konvent så att bara 2010 och senare finns kvar.

Vill man verkligen ha kvar äldre konvent så kan man alltid lägga dem senare i listan.

Plus ett, så att säga. Eller dela in det i en arkivdel, och en del med årets samt kommande konvent.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Uppdatera listan!!! Borås spelkonvent var förra året och är i år 5-7/11. Känns lite dumt att det inte är uppdaterat på två år...

Det är lite upp till konventen själva eller besökare att ge skriva de datum konventen är på. Jag skriver de datum jag kan och känner till. I övrigt är listan uppdaterad senast i september... Nu är listan uppdaterad igen. Tack för bidraget till listan :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu är tråden äntligen up to date igen. Och en post borttagen på grund reklam.

Återigen vill jag påminna all om att undvika göra reklam i denna tråden.

Tanken med denna tråden är ju som sagt att lista konventen, inte göra reklam för sig själv. Detta finns det hemsideutrymme och annan forumplats för.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Borde inte konvent med datum för X antal år sedan plockas bort eller iaf läggas i en egen kategori? Svårt att få en överblick, jag höll på att sätta i halsen precis för att jag skulle missa ett av mina favoritkonvent i år innan jag insåg att datumet var 2009 :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

FlemCon 2: 12-13 november på Södertörns högskola, Huddinge (S. Stockholmstrakten).

Info kommer finnas på spelföreningen SMASH hemsida (som kommer upp inom kort): smash.sverok.net, men redan nu finns en event på facebook: http://www.facebook.com/event.php?eid=221482674572666

Från eventet:

"FlemCon 2 - Flemingsberg Gaming Convention 2!

Denna gång Bigger, Badder and Uncut ;)

Mer information kommer längre fram!

Arrangemanget är gratis att delta i.

Brädspel, kortspel, konsolspel, datorspel, rollspel, filmer, föreläsningar m.m. m.m. Vad önskar du?

Vill du vara med och arrangera något eller hjälpa till som funktionär, eller har andra idéer skriv i eventet eller maila till spelforeningen.smash@gmail.com.

FlemCon 2 arrangeras av Spelföreningen SMASH vid Södertörns högskola - http://www.facebook.com/pages/Spelf%C3% ... 8905534835"

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu