Jump to content
Sign in to follow this  
Rau

Forum för spelare i Jönköping och dess omnejd

Recommended Posts

nu är ju grejen den att vår förening inte vill ha med gob att göra... byråkratsvin, detta är vår jävla tråd! stick!!

Öh, anar jag en viss fientlighet? Vad har gob gjort dig, som förtjänat den kommentaren?

Kan upplysa dig om att trådens titel är "Forum för spelare i Jönköping och dess omnejd", och då passar fler tips på forum för just "spelare i Jönköping och dess omnejd" in under den rubriken.

Hade det menats annorlunda, så hade troligtvis också titeln formulerats annorlunda.

Var snäll slopa tugget och attityden. :roll:

nu är ju grejen den att vår förening inte vill ha med gob att göra... byråkratsvin, detta är vår jävla tråd! stick!!

Kan du ta och motivera detta uttalande? Du kastar ur dig saker utan någon som helst grund till det. Antingen specificerar du dina anklagelser/påhopp så att de kan bemötas eller så håller du helt enkelt tyst.

tja... denna tråd var ju till för att reklamera just det forumet han la upp. och gob har trakasserat oss när vi försökt samla medlemmar och dessutom hijjackat våra trådar

Trakasserat er? Det är ju knappast någon tävligt i att samla medlemmar...och faktum är ju att man får vara med i flera föreningar tack vare föreningsfriheten så att någon är med både gob (syd i detta fall) och i andra föreningar är ju bara bra!

Sen tror jag nog inte att hela GoB som innefattar ett antal föreningar i landet gått samman för att trakassera er. Om någon person gjort det så får du väl rikta det mot personen i fråga och inte mot en förening som personen säger sig representera. Om du syftar på Hybris så känns det föga troligt att han direkt skulle trakasserat er.

Och sen undrar jag lite hur man kapar någons tråd? Detta är ett diskussionsforum där alla har rätt att skriva och säga sin åsikt så länge de inte bryter mot forumets regler. Så hur man kapar en tråd kan jag inte riktigt förstå.

...denna tråd var ju till för att reklamera just det forumet han la upp...

Sen antar jag att han skulle göra reklam för det, reklamera är en helt annan sak.

SAOL:

reklamer|a -ade v.

återfodra, utkräva; yrka på rättelse i

leverans av vara; klaga på; begära undersökning m.m.

men detta forumet är inte bara för folk i jönköping, utan för hela sverige.

men jag skulle nog ha omformulerat titeln.

men detta var altså info om vårt forum.

sen är det så att någon har varit inne och kritiserat vårt forum och gjort reklam för GoB syd och försökt dra över alla medlemmar till GoB syd, nu vet ju jag inte om personen verkligen kommer från GoB syd,

men han sa sig göra det.

och cain lugna ner dig, du behöver inte över reagera.

Kan ju först klargöra att jag själv inte är medlem i G&B Syd men vet en hel del om föreningen. Personligen vill jag nog föreslå att ni gräver ner stridsyxan och samarbetar, bjud in G&B's medlemmar på en spelhelg eller något annat arrangemang ni planerar! Det är alltid roligare om man är fler och jag tror folk kan nappa på det.

Gör som den vise personen på erat forum skrev:

Men jag tycker ändå inte att vi ska försöka ta upp striden med dem på något vis. Vi startar en förening för att vi vill ha kul. Rivalitet mellan olika föreningar är bara dumt. Det spårar lätt ur, och riskerar på så vis att ytterligare spä på de fördomar som folk i allmänhet har emot rollspelare och lajvare."

Kommer gärna förbi eran förening någon gång och ser om jag kan bidra med någon hjälp med kunskap eller kontakter. Har möten med Sverok Ost på vårat kansli i Jönköping nån gång i månaden så i samband med ett möte där kanske jag kan ta en runda förbi er.

Maila mig gärna på angmark@ost.sverok.se om det skulle vara nått!

Hade inte det bara varit bättre att utgå från premisserna att eran förening har en hemsida och ett snyggt forum?

att reklama det här hade då enklast gjorts med de fina orden i tråd-titeln: Vår förenings hemsida har forum också. Kom o lek.

eller nått i den stilen i alla fall. Ingen fientlighet där och inget som kan missuppfattas. Men jag är ju å andra sidan en av de unga enterna så jag ska nog bara hålla käften nu känner jag.

Nej, det här är min tråd. Sådana här uttalanden vill jag inte ha här.

Om du missat min presentationstråd så står det att jag är hård mot de hårda.

Alltså: tråd låst.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...